Free from work

Ännu en vecka har gått, och det känns som om den bara har flugit förbi...kanske mest pga att jag inte har gjort något annat än att plugga. Men nu har jag inte nästa deadline förrän efter påsk, så det skönt. Ger mig gott om tid att skriva uppsatserna i lugn och ro. Just nu kan jag inte göra så himla mycket då jag väntar på att få feedback på min dissertation. Så jag tänkte att jag tar helgen ledigt från skolan och allt som hör därtill.

Jag försökte ringa till Romans fastigheter igår, men det var ingen som svarade...får ringa till både dom och grännahus på måndag istället. Kanske man kan kolla på eventuella lägenheter under påsklovet, om det finns några tillgängliga.

Om en liten stund ska vi ta och beställa lite mat från tesco. Home delivery...att vi inte tänkt på det innan!! Genialt! Men först, lunch.

Kommentarer
Postat av: Annika

hej, du vill ju se alice i underlandet.

kan inte du vänta med att se den så kan vi se den i jkg i 3D sen när du kommer hem över påsk?

jag vill också se den.. men Adam lär aldrig gå med på det :P hahaha

2010-03-06 @ 15:24:17
Postat av: Hanna

JA! Det vill jag fett göra! Verkar inte som att några här har några planer på att se den iaf. Inte riktigt tess' och daves typ av film. Mina klasspolare sa att dom ville se den sist jag gick på bio med dom innan jul, men jag går nog hellre med dig!

2010-03-06 @ 16:11:33
Postat av: Erika

och med mig!!

2010-03-06 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0