Grattis mamma!

Jag vill bara börja med att säga ett stort Grattis till min mamma som fyller år idag! Jag ringer dig sen ikväll nån gång ;)


Jag traskade bort till skolan ännu en gång imorse för att gå på konferensen...men tänka sig, jag var den enda 3e-årseleven som pallrade sig dit (inte ens James var där liksom). Jag fick några berömmande blickar från Brian, men så fort första föreläsningen var avslutad så tog jag mitt pick och pack och drog hem istället.Nu får jag lite mer tid att jobba på sånt som faktiskt räknas...dissertation!

Idag tänkte jag skriva introduktionen och conclusion..hinner kanske jobba lite på de andra kapitlen med om jag har en produktiv dag. Men först innan jag gör något av detta så behöver jag en kaffe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

haha, det var väldigt vilken uppvaktning jag får på era bloggar. Tack så väldigt mycket. Synd bara att jag inte såg det här innan du ringde:) men, min dator är så knäpp nu o ingen elsladd (Jon har den hela tiden till din gamla dator) så jag har inte datorn igång så mycket. Vill köpa ny, en liten mini. Får se om det blir pengar över längre fram ivår (skattepengar kanske)

2010-03-02 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback