Post-weekend

..post som i postmodernism, inte post som i posten...

Det visade sig bli en väldigt lugn, harmonisk och ypperlig helg i chester. Jag hade inget direkt att plugga då jag bara väntar på svar från kirsten och coxie. Jag skrev till båda imorse och stressade på dom en gnutta.

Igår kväll så gick dave bort till 'off the wall' och spelade poker på kvällen med adam och marta...men jag och tess, som är ganska så trötta på all poker, stannade hemma och delade på en flaska rött och lyssnade på musik och pratade. Det är kul att tess har börjat lära sig dricka rödvin! Mission achieved! Nu dricker hon både kaffe och rödvin, som är två väldigt viktiga element i mitt sociala liv..nu är det bara ölen kvar hehe..får la ta det uppdraget till sommaren om hon jobbar i sverige då.

Dave har fortfarande inte bestämt sig för hur han ska göra om han nu får jobbet i oz...men jag får väl se om han är kvar här när jag kommer tillbaka efter påsklovet..men ärligt talat så tror jag inte att han kommer åka. men det återstår att se helt enkelt.

Nu ikväll ska man tydligen gå till Cruise utklädd till smurf..marta köper biljetter och beans-t-shirts idag..får se om man orkar måla sig blå med...men först måste jag hitta ansiktsfärgen som jag troligen har slängt för länge sen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0