Sociolinguistics

'Sociolinguistics'...känns ju så oerhört akademiskt. Men men, det är iaf det jag läser om till min dissertation nu. Snart ger jag dock upp för idag, börjar bli lite trött och fingrarna börjar värka efter för mycket knapprande på tangenterna. Nästan så att man kan höra nån slags melodi när man skriver. Nej, dags att sluta nu. Får väl sätta på nån film eller nåt istället...eller glo på nån serie? eller kanske rent av lite svensk TV? Får se vad jag hittar och känner för. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå på alla konferenserna imorgon, eller om jag bara ska välja att gå på en...Om jag nu väljer att gå på alla så ser schemat ut så här:

09.00 - 09.30:
Registration and coffee

09.30 - 10.30:
The anti-ageing industry: The paradoxes of consumption

10.30 - 11.00:
Morning refreshments

11.00 - 12.00:
Active gamer/active audience: conceptualising the video gamer

12.00 - 12.45:
Lunch

12.45 - 13.45:
The subject supposed to enjoy: Critical reflections of the consumer identity


Kommentarer
Postat av: Erika

ni får ju mycket raster iaf, det är ju bra :)

2010-03-02 @ 11:03:42
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0