Tess, the messy perfectionist

Det är både tråkigt och lite småroligt att lyssna på när tess och marta pratar. Allt dom pratar om är skolan och lärarna, och om dom börjar med att prata om något annat så lyckas dom alltid komma tillbaka till att prata mer om skolan. Dom vet om att jag tycker att det är tråkigt då jag inte fattar vilka dom pratar om, och jag fattar inte alla interna skämten, men dom verkar inte kunna hjälpa det. Då är det skönt att spela lite poker, då blir det inget snack om skolan. Vi ska bort till adam och marta om en timme för några omgångar poker och middag.

Medan vi satt och snackade på nerevåningen, jag, tess och marta, så kom tess på att killarna sitter i hennes och daves stökiga rum..hon får panik. Säger att alla hennes kläder ligger i en hög i hörnet. Då kom jag på den perfekta beskrivingen av tess...hon är en 'messy perfectionist'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0