Dagen so far..

Idag har det inte skett mycket i mitt liv...imorse stack jag ut på en joggingrunda...bara den korta turen dock. Sen så har jag bara suttit inne och pluggat lite grann, fast mest har jag bara chillat och druckit kaffe i mängder. Tess har varit borta mestadels av dagen...iaf eftermiddagen. Först så hade hon lektion klockan 13-15, sen kom hon hem och gjorde sig iordning för psykologifesten som började klockan 17. När Dave kom hem så kom vi överens om att vi inte orkade laga nån mat, så vi gick till George and dragon istället. Men duktig som jag är så höll jag mig ifrån den riktiga pubmaten och det fick bli en ceasarsallad istället.

Nu sitter jag här och dricker te och skriver blogg...tess tyckte att vi skulle gå bort till henne på The Bouverie sen...men jag vet inte...det är ju bara en massa psykopater där jue...dom är ju hjärntvättade hela bunten, och allt dom pratar om är psykologi, och om deras lärare...så har det iaf varit alla andra gångerna man har festat med psykologifolk. Aja, kanske går bort en liten stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0