Det börjar lida mot sitt slut.

Det har varit en underbart härlig helg som innehöll massor med sol, hästar och saltvatten.

På lördagen gick på chester races och tittade på galoppen (hade inte riktigt råd att betala inträde så vi tittade från muren). Det var roligt förutom det som hände på slutet som var mindre roligt. En av hästarna slet sig loss efter loppet och skenade runt banan i panik, till slut sökte den sig utåt och hoppade genom staketet och fastnade i ett stålstängsel utanför banan. Varför man har stålstängsel där vet jag inte...ganska så dumt. Jag vet inte vad som hände med den stackars kusen sen, men veterinären kom dit och dom gav pollen lugnande.

I söndags åkte jag, tess, adam och marta till Tullacre-stranden i wales där vi glassade hela dagen, vadade i vattnet och grillade. Sen framåt eftermiddagen kom även dave dit. Han kunde inte åka med oss på morgonen då han var tvungen att hämta en lånebil från jobbet klockan två.

Igår gick jag och tess mest runt på stan..jag själv hade inga pengar att spendera, men tess shoppade loss på primark. Det fick bli en lunchmacka på Go Fresco med. På kvällen så åkte vi och hämtade kinamat, och sen drack vi lite vin och åt choklad mest hela kvällen.

Idag har jag börjat förbereda hemflytten på riktigt. Jag tvättar för fullt, har packat klart en väska samt avslutat mitt bankkonto. Resten packar jag imorgon.

Ja, det var allt som har hänt lilla mig sen sist jag skrev i bloggen.

Dagar kvar: 3

Kommentarer
Postat av: mamma

ditt nya bankkort har kommit + ett brev från Chester uni

2010-05-25 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0