En vecka kvar!

Om en vecka bär det av...mot Sverige! Jag har en känsla av att det kommer att gå lite för fort. Nog för att det ska bli skönt att äntligen flytta hem till härliga Svea, men å andra sidan så blir den här veckan som min semester för sommaren. Jag ska bara ta det lugnt och dröna fram tills på torsdag då jag, tess, dave och kanske även adam och marta åker till Alton Towers för att leka bland alla åkattraktionerna. Fast helt lugnt kan jag iofs inte ta det...har ju lite att avsluta här först..bla avsluta bankkonto, packa, och möjligen skicka hem lite böcker med posten (?).

Tess har sin näst sista exam idag (fast vi säger att det är den sista då hennes sista bara är en liten uppsats som hon ska skriva veckan efter att jag åkt hem), och jag väntar lite lätt på att få förhöra henne ännu en gång. Det borde inte vara tillåtet att ha tre exams på en vecka...hon hade sina två första samtidigt som jag hade mina (tisdag och torsdag) och så har hon ännu en idag då. Inte schysst!

Vi funderar lite på vad vi ska hitta på ikväll...vi hade nog tänkt att käka ute allihopa (tess, jag, dave, adam och marta) men sen får vi se vart det bär. Marta vill såklart gå ut, medans tess helst vill ta det lugnt med en bio eller dyligt. För mig går det nog bra med vilket som egentligen. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag...det blir väl det vanliga...långpromenad i solen.

Kommentarer
Postat av: Challe

Haha min vän Steve hade samma exam som jag idag, har samma som jag imorgon, och har en tredje på onsdag. Tre på rad, nice one!!

2010-05-25 @ 04:16:58
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0