FREEDOOOOOOOOOOOOOM!

Jag kvoterar George Michael och säger FREEDOM! Nu är äntligen alla tre åren avklarade på universitetet i Chester! Aldrig mer hehe. JDet är kanske lite sorgligt att jag direkt går hem och sätter mig vid en dator och skriver en blogg i min ensamhet. Men då ingen av mina klasskompisar skulle stanna kvar efter tentan, och tess har en till tenta imorgon så blev jag liksom ensam. Men jag kan vara glad ensam med hehe. Det är grymt fint väder ute och hett som bara den...jag sitter och svättas här...så jag kanske ska ta mig en liten promenad innan dave kommer hem och vi ska laga lite käk...Men det mest sorgliga är nog ändå att jag slogs av tanken 'vad ska jag nu göra i en hel vecka?' När man inte har plugget så finns det inte så mycket att göra här när man bara går hemma. Tess måste ju fortfarande revisa och dave jobbar i veckan...Aja, jag får väl dröna på stan och ta långa sovmornar.

Kommentarer
Postat av: mamma

hur gick tentan? Ska vi säga grattis eller?

2010-05-20 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0