Hänt i helgen

Än så länge har det varit en skön och pluggfri helg. I fredags tog jag och tess och gick ner på stan en stund på förmiddagen för hon skulle till Boots för att köpa hårfärg (blont som vanligt) och sen gick vi till Starbucks och tog oss en liten fika. Efter fikan så vandrade vi bort till skolan för att tess skulle ha ett möte med sin lärare angående voluntärjobbet. På kvällen köpte vi tre flaskor rött för 11 pund, inte illa va? det är annat än på systemet det. Ja, så det blev till att laga lite god tikka masala och dricka vin under kvällen..fast vi fick ta en paus från vinet då jag och tess hängde med dave till Frodsham för han skulle lämna nåt brev till sin morgage adviser.

Igår så gjorde jag och tess en make-over på Dave. Så vi åkte till the Retail park och plockade ut en massa kläder för dave att prova. Han måste ju växa ifrån sin himla breakdancestil snart..Han köpte kläder för över tusenlappen men fick en massa fint för det. Nu ser han mer vuxen ut. Senare på kvällen stack vi bort till rock-puben runt hörnet där daves kompisar hängde. Jag och tess kände oss nästan lite utanför då vi var typ dom enda som inte klädde oss helt i svart...men det var trevligt ändå, dom spelade iaf bra musik.

Idag är vädret tyvärr lika tråkigt som det har varit hela helgen, så det blir inga utflykter den här helgen alls. Får ta en lång promenad eller nåt sen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0