Inge mer AST ever!

Yes, då var 1 av 2 exams avklarade, och nu behöver jag aldrig mer gå igenom en så pass tråkig och hemsk kurs som Advanced Social Theory ever again (om jag inte har den ultimata oturen att faila kursen). Men det borde ändå bli godkänt tycker jag, även om strukturen inte blev den bästa.

Men annars har det allmänt sätt varit en riktigt fin dag med mycket sol och sommarvärme. Jag och tess satt på gräset utanför skrivsalen och pluggade det sista i typ 1.5 timme innan proven startade, och jag lyckades bränna på mig årets första solbränna, så nu är jag röd och fin om axlarna och fräknig och somrig i ansiktet.

När två timmar hade gått och man hade lagom träsmak och ont i ryggen av de hårda och obekväma stolarna, och när händerna värkte av skrivkramp så gick jag, tess, marta och deras kompis (som jag inte kommer ihåg namnet på) bort mot gräsplanen dit alla elever instinktivt går efter att dom haft en exam. Och på vägen dit så mötte vi en SU-människa som delade ut isglass till alla stackars små mentalt utmattade elever, som plåster på såren efter två timmars tortyr.

Nu är det tänkt att jag ska fortsätta plugga inför nästa tenta som är på torsdag...jag ska iaf hinna med att planera upp uppsatserna idag så att jag kan sova på saken inatt. Lär även bli en tidig kväll idag med, då man minst sagt är mos i huvudet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis (hoppas jag) o lycka till med sista!!!!!tentan:)

2010-05-18 @ 21:16:42
Postat av: Annika

jag instämmer med mamma :)



LYCKA TILL IDAG! du msåte klara den, för vi vill att du ska komma hem nu. hehe

2010-05-20 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0