Last day of school

Idag är alltså min sista dag som aktiv student. Jag säger 'aktiv' eftersom jag på pappret är skriven som student tills sista juni eller nåt sånt liknande. Nu sitter jag i uterummet och förhör mig själv om och om igen så att jag ska komma ihåg mina två mindmaps samt all information, struktur och referenser. Kommer nog gå fint..den här examsen är mycket lättare än den förra. Det här är iaf ett roligt ämne som makar sense (pardon my svengelska). Free trade och globalisation and the environment är ämnena. Jag känner mig relativt lugn (därav har jag tid att skriva detta inlägget). Tess däremot har det lite jobbigare..hon har en unseen exam, och hon har ingen aning om vad som kommer att komma upp. Men hon är så duktig i allmänhet, så det kommer nog att gå bra iaf tror jag. Hon är ju ett sånt där 2.1-barn (2.1= starkt VG).

Tid kvar till frihet: 5,5 timme

Tid kvar till hemfärd: 8 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0