På promenad

Idag kändes det som en sån där dag då man kan gå ut på en riktig långpromenad. Så det var precis det jag gjorde. Men då Dave är och klättrar, och tess var tvungen att plugga, så fick jag gå ut själv. Vilket jag faktiskt föredrar då Dave aldrig bara kan gå, utan han ska alltid ha ett mål att gå till, tex en affär. Och tess är inte direkt den typen som går ut på promenad bara för att gå...utan hon skyndar alltid så man har ibland svårt att hänga med. Men när man går själv så kan man lyssna på musik och bara gå i sin egen takt. Jag var idag ute i 1.5 timme, och gick mina 10 000 steg.

Jag gick och gick, och till slut kom jag ut på landsbygden...
...där jag hittade en häst,
och något som nog ska likna en hund.
Längs hela vägen finns en massa fåglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0