packningsdag

Ja, idag var det dags att börja packa och rensa ur på allvar. Allt är nedpackat i resväskorna, förutom det jag behöver fram tills på fredag. Jag tror att jag får med mig allt det jag vill ha med mig hem. Möjligen att jag får lämna ett par pärmar eller nåt, och i sånna fall hämtar jag det i höst när jag flyger över för min examen.

Aldeles om en liten stund så ska jag och tess traska in till stan i regnet för att ta oss en kopp kaffe på Café nero med maggie, jamie och jamies polare Kathleen. Det blir sista gången jag träffar dom på, åtminstone ett halvår, så det är ju lite trist...men tacka gudarna för internet och facebook. Jaja, måste sticka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0