jönnet

Idag har jag och mamma varit väldigt effektiva shoppare i jönnet. Först så åkte vi till solås bilcenter och kollade på, provkörde och köpte en liten bil till mig som jag kan ha till jobbet sen. Det var lite kul för det var Andreas Nilsson som sålde bilen till mig, och jag gick låg och mellan tillsammans med hans lillasyster Madde.


Efter det så tog vi varsin bil och körde till severins möbler då mamma ville kolla på soffor. Hittade en ganska så intressant soffa där, men vi ville kolla vidare lite först. Så jag parkerade min lilla bil där på parkeringen, så åkte vi till bergmans möbler. Där hittade vi en ännu bättre soffa, så den ska hon köpa sen i veckan. Nästa stop var Ikea där vi först tog en fika innan vi letade bord och stolar till mig. Detta blev min examenspresent från mamma och pappa :) Innan vi hämtade min bil igen och åkte hem så handlade vi lite mat på vår nya favoritstormarknad city gross. Väl hemma i gränna så lämnade vi av mina möbler i stugan, och sen åkte vi bort till huset där jag lämnade av sommardäcken och lagade mat med mamma. Det blev pasta med musslor, spenat och vitvins-creme fraiche...SUPERgott!!!

Det var min dag.

Kommentarer
Postat av: Annika

WOHOOOO!!! asgullig bil ju =)

2010-11-18 @ 21:47:26
Postat av: Martin

en hanna-bil, grattis!!!

2010-11-19 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0