Snöyra

Igår var alltså min första dag på jobbet. Fast det blev inte riktigt som först planerat. Kvällen innan ringde kickan och sa att rebecka hade en tandläkartid på ryhov under förmiddagen, så jag fick mig lite extra sovmorgon och mötte upp dom där istället. Rebecka verkar vara en helmysig tjej, och vi kommer nog att komma bra överens känns det som. Pga snöovädret så åkte vi aldrig ut till bottnaryd, utan vi stannade i jönnet och shoppade istället. Kickan och rebecka skulle ändå sova i jönköping över natten, så jag fick åka hem sen istället för att övernatta i bottnaryd. Men vägen hem var inte kul...man fick ligga i 60-70 km/h hela vägen då motorvägen ej var plogad. Som tur var funkade lillbilen bra i halka och jag kom hem säkert till slut.

På kvällen kom adam hit och vi såg på en film.

En glad nyhet är att jag kommer att vara ledig i helgen då Rebecka ska åka till Kina på fredag och vara borta i 9 dagar...surt att inte börja jobba på riktigt, men detta innebär att jag kommer att kunna gå på julbordet med kaffestugangänget på lördag :)

Idag har jag inte mycket planerat..ska gå upp till Palms och se om jag kan köpa mig en liten skyffel att ha i bilen..men annars blir det nog en väldigt lugn dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0