Hantverkare

Idag är jag ledig så vitt jag vet, och jag har Ulla här med en kille som håller på att laga min kakelugn. Och vi väntar även på att elektrikern ska komma och fixa strömbrytaren i vardagsrummet. Så det blir till att sitta i lägenheten tills att dom är klara. Andrea ville att jag skulle hänga med henne ut till öa för att hon skulle provrida hästar hos Roempke..men det får vi se hur det blir. Det här kan nog ta ett tag kan jag tro.

I helgen är jag helt ledig. Inget jobb på äldreboendet, ingen hockey..inte ens några hundar att gå ut och gå med för mamma och pappa tar med dom till Grebbestad för en liten campingsemester under hela nästa vecka. Däremot ska jag försöka få hit Tess då hon kommer hem över helgen. Och eftersom jag inte har tillgång till bil så kan inte jag åka till henne. Det här blir nog en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0