Jobba, jobba, jobba

Nu har jag verkligen fått fart på arbetsfronten. I helgen jobbade jag några timmar på äldreboendet, om än bara några timmar på lördag och söndag morgon..men OB:t ger fina pengar för varje timme. Sen blev jag lite överraskad på måndagmorgonen då Musse ringde mig och frågade om jag ville jobba på fritids under dagen. Tydligen så hade han klagat inför mamma om att det inte fanns några vikarier lediga som kunde jobba, och snäll som min mamma är så rekomenderade hon mig :) Så jag fick jobba på Andrée både på måndagen och tisdagen, och det gick ju bra till slut när man kom in i hela grejen med att jobba med barn vilket jag aldrig gjort förrut. Och nu ska jag jobba på Polkagrisens Stjärnan imorgon och ta hand om de små 1-3åringarna. Det ska bli mysigt att få gosa med de små bäbisarna hela dagen för att sen på kvällen åka in på hockey! HV71 vs Timrå! Hoppas bara att HV har tagit sig i kragen och spelar lika bra som dom gjorde förra säsongen...annars bådar det inte gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0