Fredag=jobb

Den här helgen tillbringar jag på jobbet. Och just nu slappar vi bara en stund innan vi ska fixa lite käk. Ikväll står det tacos på menyn. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon..får väl se på hockeyn på tv:n kanske, och sen blir det väl melodifestivalen på kvällen med lite god mat och så. Det blir nog en lugn och mysig helg kan jag tänka mig.

Jag slipper iaf frysa här. Igår kväll sänkte jag värmen lite hemma i stugan, men det ångrade jag imorse när jag vaknade...13 grader visade termometern..så det blev till att springa in i duschen och värma sig innan man åkte till jobbet.

Nej, nu får man väl slita sig från datan och göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Trevlig blogg du har :)

2011-02-18 @ 19:40:55
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0