Helgen so far

Idag är det lördag och mitten på helgen, och jag jobbar och står i (även om jag har världens skönaste och trevligaste jobb). Idag har vi gjort lite ärenden i stan samt handlat lite mat, och det var typ det vi hann med. Det var förvånansvärt lite folk i stan idag för att vara en lördag, så det var riktigt skönt...nästan avslappnande. Som ni säkert gissar så gick jag inte på dagens hockeymatch..och vad jag har hört så var det inte HV's bästa match direkt..Visst vann dom mot aik med 2-1, men dom spelade tydligen uruselt. Glad nyhet är iaf att skellefteå förlorade sin match mot frölunda, och detta betyder att HV tagit igen lite poäng och ligger delad etta nu igen. Inte så kul med hockeysnack kanske...men I do not have a life apparently!

Imorgon är det tvättdag, så det sker nog inte mycket mer på jobbet än det. Slutar jobba klockan 18 och då ska jag åka hem och förhoppningsvis snacka med tess på skype. Verkade som att hon hade en deppig dag idag så hon vill nog snacka av sig lite.

Inga news angående eventuell resa till chester ännu....saknar faktiskt mina britter (och min svenska chesterbo)

Skriver igen när jag har nåt roligare att berätta...

Kommentarer
Postat av: Annika

är du ledig torsdag?

jag kommer ju hem då. :)

är hemma halv fem, sen är det ju hockey med. tänkte om du kunde hämta mig vid galgen kanske?

2011-02-21 @ 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0