Oh no..

Jag fick lite halvtaskiga nyheter idag..jag snackade nämligen med kickan på jobbet idag och ville kolla när det nya schemat kommer att börja och hon sa att det definitivt kommer att börja i början av mars..och detta betyder tyvärr att jag nog inte kommer att kunna åka till chester den veckan som jag hade planerat. Hon lovade att höra av sig när hon vet mer, men det känns ganska så dödsdömt. Aja, om jag har tur kanske jag kan åka någon gång lite senare i vår. Men och andra sidan ska det bli gött att gå upp till 100% istället för 75%.

Idag blev det inte mycket gjort..tog en ordentlig sovmorgon och slappade mest fram till klockan 14 då erika ringde och ville ha skjuts hem från örserum. Så jag traskade bort till 'huset' för att hämta min bil som jag lämnade där igår då vi firade pappa som fyllde år, så det blev ett glas vin till maten. När vi kom tillbaka till gränna tog vi oss en snabbfika på fiket innan jag åkte hem och skottade hela innergården...phu..blir en dusch snart känner jag..jobbigt att skotta. Det är ju töväder, men jag ville helst undvika den isen som kommer att bildas om att det blir minusgrader sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0