Måndag

Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat hela helgen. Och idag har jag bara varit hemma och slappat. Det finns ju inte mycket att göra nu på vardagarna då alla jobbar, och nu har jag ju inte annika att umgås med längre då hon är tillbaka i linkan. Imorgon kommer äntligen den efterlängtade lönen, och då ska jag försöka betala av lånet från mamma samt betala tillbaka lite till farfar. Men jag hoppas det blir en fet lön, speciellt med tanke på den elräkningen jag fick den här månaden..måste kolla upp imorgon om den verkligen stämmer först.

R frågade mig om jag skulle vara intresserad av att träna med henne sen i vår, och det skulle vara jättekul så jag ska verkligen pusha så att det verkligen blir av. Har ju så himla dålig kondis nu och det måste jag göra nåt åt, och det vore kul att kunna göra det tillsammans med henne.

Nej, nu börjar snart h8hm.

Kommentarer
Postat av: annika

jag kollar också h8hm ;)

2011-01-24 @ 19:37:24
Postat av: Martin

jag semi-kollade!

2011-01-24 @ 22:27:48
Postat av: Erika

Alla har fått hög elräkning den här månaden, det är för att det var så kallt i december..

2011-01-24 @ 23:05:13
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0