Relax pre-weekend

Idag blir en riktig softardag hemma i stugan..jag ska nämligen jobba hela helgen. Och vi ska försöka få så mycket som möjligt gjort i lägenheten i helgen, speciellt eftersom flera dagar gick bort i under veckan. Så nu har jag bryggt mig en kopp kaffe och avnjuter den till radio och en mysig brasa. Jag försökte skypa tess, men hon verkar inte vara vid datorn. Tänkte annars att vi kunde skype-fika lite...men det kanske blir lite senare då.. Efter kaffen ska jag nog se till att göra av med lite överskottsenergi med antingen städ eller promenad..eller kanske båda?

Ikväll tänkte jag sticka till Adam iaf för att se på handbollen. Jag har inte varit särskilt duktig med att följa handbollen, in fact, jag har inte följt den alls. Jag vill ju gå på hockey, men handbollen gör att det inte är någon hemmamatch förrän den 27e. Däremot ska jag och Becka se matchen på tv på lördag! Då möter serieledarna HV71 elitseriens sämsta lag AIK. Lär bli en lätt match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0