Tidsfördriv

Hur bor du: Pittoresk stuga på 50 kvadrat

Brukar du komma i tid: Ja

Hur lång är du: 1.67 m

Kan du laga mat: Ja, jag klarar mig i köket

Vad jobbar du med/pluggar du: Personlig assistent

Vad har du på dig just nu: Jeans, topp och en varm och gosig poncho

Har du någon fobi: Jag gillar inte insekter, speciellt inte stora spindlar

Hade du en bra kväll igår: Det blev en lugn hemmakväll, men ganska bra blev den nog

Vilket är ditt senaste inköp: Samarin

Din favoritdryck på morgonen: Te

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lån av mamma då jag inte fick någon lön förra månaden

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Vad hade du sönder senast: Hade sönder ryggsäcken lite igår..typ vid dragkedjan

Vem snackade du med senast: Syrrans pojkvän Adam

Varm favoritdricka: Kaffe

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vanligt vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: Rödvin

När gjorde du senast något riktigt dumt: Frontalkrockade med syrran i svarta backen då vi var i fjällen

Saknar du någon just nu: Saknar Tess, Dave och Jens

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka skit om eller såra mina vänner

Någon jag stör mig på: Lady Gaga...vet inte varför, men jag stör mig

Intressen: Fika, rida, umgås med vänner mm.

senaste person du kramade: Rebecka

Senaste person du ringde: Kickan

Senaste person som ringde dig: Adam

Vad drack du senast: Kaffe

Vill du ha barn: Ja, någon gång vill jag det

Längtar du till din nästa födelsedag: Vet inte...inte så jättemycket...men det beror vad som händer

Har rakat dina ben någon gång: Ja

Är du sugen på något nu: Nej

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Minst 1 kopp, men det beror på..går man till fiket så blir det lätt fler än en kopp

Använder du hudkräm: Ja, annars blir man torr som fnöske såhär på vintern

Attraheras du av män med skägg: Nej..lite stubb kan dom ha, men inget heltäckande skägg tack

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop

Brukar du baka: Inte så ofta nu, men jag tycker att det är roligt

Röstade du i det senaste valet: Klart jag gjorde

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, har det ganska så stabilt nu med jobb och bostad

Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar på P3 för tillfället, och senaste låten var 'Self machine' med I blame Coco Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej

Vad tycker du är äckligt: Organ

Har du pengar på mobilen: Har abonemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0