Uk?

Då var det helg igen, och jag jobbar nu non-stop tills på söndag kväll. Idag har vi hängt nere på stan en del där vi också möttes upp med andrea och gick med henne ett tag. Nu står maten i ugnen och en mysig hemmakväll väntar med Let's dance mania.

Jag sitter och funderar lite på om det inte är dags för en resa till Chester snart. Sist jag var över blev det ju inte direkt mycket umgängestid med vännerna, så det vore kul att träffa folket igen...dom som är kvar i Chester dvs. Försökte få tag på tess över skype för att kolla vad hon tycker om de datumen jag föreslår. Det skulle då i sånna fall handla om den 9e till 13e mars för då är jag ledig.

Btw..jag trodde ju att min X-box hade pajat för det fanns ingen bild. Men igår tänkte jag testa den en sista gång innan jag skulle häva den. Och då såg jag att det var fel inställning på sladden, för tv:n i england var ju HDTV, och min är ju inte det. Så nu funkar den! Himla tur att jag såg det, en ny x-box kostar ju en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0