Dumma britter

Nu är jag på jobbet igen efter att ha varit ledig i nästan en hel vecka i sträck. Helgen blev relativt lugn om man bortser från allt spring på stan i lördags. Vi skulle kolla efter lite lampor och andra smågrejer till annikas och adams lägenhet. Men det slutade så klart med att vi andra (jag, erika och mamma) hittade lite smågrejer på vägen. För min del handlade det bara om några tråkiga saker på ikea..mest förvaringsgrejer så att det inte ska se så stökigt ut i min hall och i badrummet. Blev riktigt bra btw. På söndagen var jag och mamma med annika i nya lägenheten och fixade en bra stund, det kommer nog att bli riktigt modernt och fint.

Man blir ju lite trött på chester uni ibland alltså. Häromdagen ringde dom och ville veta vad och var jag jobbade nu för tiden då dom gjorde någon undersökning på de nyligen examinerade eleverna. Och idag såg jag att jag fått två mail från Sam (hon är kontaktperson åt de internationella eleverna) och i det första mailet skrev hon att jag måste fylla i ett obligatoriskt formulär på ca 46 frågor...och skickade man inte in det i slutet av mars så skulle man få böta 1000 pund. Men sen skickade hon ett till mail där det stod att man bara behövde fylla i formuläret om man fortfarande bor i UK. Man kan ju undra varför dom inte tänkte på att nämna det i det första mailet???

Nej, nu ska vi snart åka iväg och handla lite mat och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0