Flytt flytt flytt

Nu sitter jag hemma i beckas nya lägenhet i centrala Jönköping och vilar lite och tar ett glas vatten efter att ha packat upp och byggt ihop möbler hela dagen..sen hann vi med och handla lite prylar på Ikea med.

Helgen blev också rätt fullsmäckad..iaf lördagen då jag och de andra assistenterna och deras karlar hjälpte becka med flytten..det tog precis hela dagen. Efter att vi var klara blev vi bjudna på middag hemma hos beckas pappa och hans sambo. Klockan 20 var jag hemma i Gränna och efter att jag lämnat bilen hemma gick jag direkt till grännagården för att möta upp med Andrea, Tim, Tess, Jacob, och hans kompis Olle. Det blev en trevlig kväll med på gränsen till för mycket att dricka. Tim kom till mig på fredagen och lånade min säng hela helgen. Jag tog soffan för jag är ju kortare än han. Så igår blev det något av en bakisdag med frulle på fiket med hela gänget. Efter det tog vi en solig promenad ner till hamnen för en snabb glass, och sen splittrade vi oss lite och jag, Andrea och Tim tog bilen och åkte på lite sightseeing till Röttle och gyllene uttern. Och sen fixade vi käk hemma hos Andrea och åt ute på hennes uteplats..riktigt gött var det.

Idag öppnade Kaffestugan. Längtar tills på onsdag då jag jobbar mitt första pass där för säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0