Grattis Brynäs

Först och främst måste jag be om ursäkt för att jag inte hållit mitt löfte om att blogga varje dag den här veckan. Glömde bort bloggen helt enkelt.. Sen måste jag gratulera brynäs till sm-guldet. Lär få somna nu till festljud. >>
Igår var en av dom finaste skidåkardagarna jag varit med om. Strålande sol och hur fina pister som helst.
Idag var det dock inte alls lika fint. Det var töväder och snöslask nere i dalen, och på toppen var det iofs minusgrader och fin pist men det blåste rätt rejält och var tjock dimma. Så vi fick dra oss ner mot rödkullen där det var fri sikt och perfekt underlag. Bra dag allt som allt iaf.
Efter en hel dag i backen så blev det först bastu och sen middag ute på puben. Och sen efter det tog vi en öl på balkongen då solen tittade fram en stund i väntan på att andra perioden i hockeyn skulle börja.
Imorgon får jag hålla ögonen öppna i backen. Jens och Tim stötte på Stina Ljungström när dom gick till systemet, och sen så sa Annika att vår kusin Magnus också anlänt till Åre. Jag skrev till han på fb, men han har inte svarat ännu. Vore ju såklart kul att träffa han igen. Har inte träffat han sen mormors begravning. Får se om han kollar sin fb tills imorgon..kanske kan ta en fika i backen?? Vore riktigt trevligt isf.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0