Väntan

Det är inte direkt någon uppiggande dag idag...mulet, grått, blött och trist. Men jag jobbar iaf idag, och det tycker jag om. Jag har ju gått en vecka nu utan att jobba, och det blir lätt långtråkigt efter ett par dagar. Så nu jobbar jag idag, ledig onsdag, torsdag..och sen tar jag med mig en massa packning tills helgpasset, för sen åker jag direkt från jobbet till Åre på söndagkvällen!!! Längtar så sjukt mycket nu efter att åka lite skidor och umgås med mina bästa andrea, jens och tim :) Fast jag måste erkänna att det känns lite knäppt att åka iväg till vintern när man helst vill att sommaren ska komma så fort som möjligt...Kul ska det bli iaf.

Sen efter skidresan så är det inte långt kvar innan Kaffestugan öppnar för säsongen, och då kommer jag vara där mestadels av min lediga tid i maj. Ska bli såååå skönt att inte gå hemma och dra då man är ledig alla dessa vardagar. Jag är nog lite av en workaholic för jag trivs bäst med att jobba mest hela tiden..knäpp är vad jag är..

Sorry för mitt tråkiga blogginlägg...men jag hade visst inget kul att berätta idag, men jag känner ändå att jag måste komma igång att skriva på riktigt nu. Bättre blir det väl nästa vecka gissar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0