Spa

Jag och Kickan funderade innan på vad vi kunde hitta på ikväll, och så kom vi på att vi skulle ha lite hemmaspa! Så efter den äckliga middagen på Vintersol så traskade vi till Los Americanos för att köpa en ansiktsmask, och på vägen hittade jag också en impulsjulklapp som jag bara var tvungen att köpa till mamma och pappa :) Hoppas ni blir glada och får er ett gott skratt. Ansiktsmask, manikyr och pedikyr blev det. Lägger inte upp några bilder här för det tar tusen år innan den laddas upp med detta urkassa bredband. Snacka om lyxigt sen att komma hem och alltid ha internet med sig i fickan. Även fast klockan bara är 21 så kryper vi nog till sängs, och för mig blir det antingen att lyssna på mysik eller lyssna på podcast. Godnatt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0