Nystart av das blogg

Nu är det väl på tiden att den här gamla bloggen kommer igång igen. Jag vet inte, tappade väl intresset för drygt ett år sedan. Men nu känner jag mig mer motiverad. Dock har jag satt lösenord på min blogg för att undvika att en viss person ska kunna läsa den. Vet inte om han vet att jag har en blogg, men man vet aldrig om han googlar.. Ni vet nog vem jag menar. Han ringde igen både idag och igår, men jag vägrar svara varken på sms eller samtal.

Idag fick jag börja jobba kl 12.30 istället för kl 18 då en kollega är hemma sjuk. Hade ju egentligen tänkt gå på hockey idag innan jobbet, men fick ju som sagt jobba istället. Men tur var det för HV gjorde bort sig totalt och förlorade första kvarten mot färjestad med 4-1. Hoppas bara att det inte blir en repris av förra årets kvartfinaler. På torsdag blir det däremot hockey, men inte i klacken.

Kommentarer
Postat av: Annika

tjoho gött att du bloggar igen =)

2012-03-12 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0