Tonight's the night

Nu jäklar ska jag bli duktig på att blogga. Jag åker till Teneriffa imorgon bitti med jobbet för att vara borta en hel månad i solen. Ska bli så himla härligt, men samtidigt känns fyra veckor väldigt lång tid. Lite resfeber har jag nog, och jag blir nästan sur på mig själv som blir nervös..en månad är ju ingenting egentligen jämfört vad jag varit van vid tidigare när jag pluggade i england.
 
Jag och R reser från Jönköping klockan 2 i natt, och planet lyfter från Landvetter kl 6.30. Snacka om att man kommer att sova gott på planet eller?! Nej, så idag ska vi göra så lite som bara är möjligt och bara vila hela dagen för att vi ska orka vara uppe i natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ah, bloggen lever( mer än man kan säga om min, får kanske väcka den till liv igen nu när du är borta).
Ha det så himla gott i solen.

2012-11-11 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0