Working the tan

Idag har det varit jag och Fia som levt turistliv på stranden. Vi började med att ta en rask promenad längs strandpromenaden efter frukosten, och efter att vi gått vår prommis och köpt lite tanning oil så gick vi ner till stranden och hyrde varsin solstol. Sen glassade vi i solen i drygt två timmar, och underligt nog så klarade min hy faktiskt av det utan att brännas sönder aldeles. När vi kände att det började brännas i våra ansiketn och saltet från havsvattnet började klia på våra kroppar, så gick vi upp och köpte hemmagjord glass och en kopp med riktigt svart kaffe. Det var mumma det :)
 
(Sorry, jag vet fortfarande inte hur man vrider på bilderna på den här bloggen.)
 
Nu tar Fia en siesta så jag passar på att blogga lite och använda nätet en stund, för man kan bara vara ute på nätet en i taget här i lägenheten.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Pappa hälsar att du kan vrida på kameran när du tar kort,hihihi

2012-11-21 @ 17:27:45
Postat av: Hanna

Hahaha ja det är ju en lösning på problemet :) ska försöka tänka på det.

2012-11-21 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0